Monday, December 27, 2010

NO MORE SCHOOL!

Ni merupakan pic terakhir aku dan kawan-kawan kelas. Memang seronok la kan da tak payah nak pergi sekolah lagi pastu tak payah nak buat ujian lagi. Mane lagi aku nak cari kelas yang macam ni. Guru kelas aku lelaki yang pakai baju biru tu, tapi kadang-kadang aku tengok dia macam murid pon ade jugak sbb dia kecik. Kawan-kawan kelas mmg ruggart dan tak cerewet. Semua ada. Melayu, Cina, India, dan yang bangsa lain tu aku tak tahu la ape name nyer. Tapi kita org semua ok jer. Kalau aku dpt sambung belajar pon belum tentu aku dpt kawan-kawan kelas yang macam ni. Aku berharap korang semua berjaya tak kira la bab kerja ke belajar  ke. Orang kata kalau kita ingat kat dia, dia pasti ingat kat kita. Aku harap korang macam tu ye...GOOD LUCK GUYS!

No comments:

Post a Comment