Wednesday, December 29, 2010

Indonesia menang tetapi MALAYSIA CHAMPION!!!

First sekali tahniah buat pemain kebangsaan keran berjaya merangkul AFF Suzuki Cup bagi tahun 2010. Ini merupakan kali pertama sejak penyertaan sulung di Singapura pada 1996. Malaysia mendahului 3 dan Indonesia 0. Agregat 4-2 apabila menentang Indonesia buat kali kedua. Malam tadi aku tengok dengan abang aku, kakak aku, bapak aku, ibu aku pun sikit-sikit jelah. Game malam tadi memang buat aku gila, sekejap menjerit lps tu menjerit lagi kuat. Apa-apa pun Mohd Safee Mohd Sali dan Khairul Fahmi Che Mat memang terbaik malam tadi. Penjaga gol kita terlepas pun sbb 1 bola mentah pastu bola melencong tempat lain. Apa yang sure dia dapat save penalti pemain Indonesia, itu yang buat aku rasa dia memang bagus. Lain-lain lagi aku tak nampak pulak pompuan yang sebok nak pasang leser kat bra dia tu. Mencari jugak tapi tak jumpa pun. Kau ni buat malu kaum wanita jelah. Bagi aku itu memang idea bodoh dan aku rasa dia tu macam tak pernah pergi sekolah jer. Korang cakaplah apa-apa pun sebab aku tak peduli because MALAYSIA tetap juara Piala AFF Suzuki 2010.

No comments:

Post a Comment