Thursday, August 4, 2011

"Remember, the point between rage and serenity."


Ok. Filem ni mmg menarik giler la. The best I've ever seen. First Magneto @ Erik mmg macho. Aku suka. Suasana filem yg menarik. Ternyata mmg best sangat. Rasa macam nak tgk lagi. Tapi aku rasa ade sequel lagi filem ni sbb macam tergantung je. Harap2 adelah. Aku mmg cukup tak puas hati dgn Kevin Bacon dlm filem ni. Giler kejam. Masa mula2 yg dia bunuh mak Erik tu. Geram sungguh. Kalau aku jd Erik pun aku nak bunuh dia. So ape lagi, cari la sampai dapat. Kalau da jumpa tu, jgn harap la nak hidup lagi Sebastian Shaw. Mcm biasa la filem ni mcm X-Men dulu. Ade Professor X, Magneto, Mystique, Beast, Havok, Angel, Azazel, Emma Frost, Banshee & much more. Gabungan yg mantap. Action pun bagus la jgk, xde la melampau sangat. Kalau korang nak tahu filem ni berlatarkan zaman 40-an dan 60-an iaitu zaman perang dunia ke2. Filem ni merupakan flashback zaman kegemilangan antara Charles Xavier dan Erik Lehnsherr. Mmg rapat tapi pasal nak berkuasa, dorang sanggup berlawan sesama sendiri. Tapi Charles ok, Erik je yang keras kepala. Lebih kurang macam tulah. Character-nya mmg macam tu kan.



So sesiapa yg tak nonton lagi filem ni, lebih baik tonton cepat2 sbb best sangat. Lagi best dari KL Gangster. Tapi KL Gangster pon bagus jugak, takde la buruk mane pun. Lg pun big boss aku blakon filem KL Gangster. Aku malas nak cerita panjang psl movie ni, tak surprise la nnt korang nak tengok. Seronok mmg la seronok, tapi kita kena berfikir jugak tgk movie mcm ni. Disebalik semua ni ade pengajarannya. Jgn tengok je. Apa pun aku boleh bagi 4 bintang utk movie ni. At least takde la merapukan macam mane pun movie ni. Kira hebat lah. So, aku rase mcm nak tgk lagi pun ade la jgk. Bile2 pun boleh. Ok itu je, korang enjoy la tgk movie ni sbb aku enjoy sangat2.....Good luck!

Love Them So Much!

No comments:

Post a Comment