Friday, August 12, 2011

"I know he wishes he'd been the one who died, sometimes I wish it too."


This was recalled the golden age of E.T. This is the best after E.T. A very interesting idea that make me want to live in the age of the child. Memang tak rugi aku cakap dgn korang tgk movie, Memang memory. Seronok seronok jugak, seram pun ade jugak, tapi best la. The best I've ever seen. Bukan senang nak cari budak2 yg pandai berlakon macam dorang ni. Suasana zaman 70-an. Serious aku cakap mmg nampak macam zaman 70-an. Hiduplah. Rasa macam nak hidup zaman tu je. Teknik CGI mmg mint la. Gile canggih + expert la hollywood. Berharap sangat industri perfileman Malaysia ni jadi bagus mcm dorang ni, malah lebih bagus pun takpe. Budak-budak genius.


Sedikit gambar2 filem ni. Hero & heroin filem ni budak2 taw. Jangan terkejut plak. Cerita ni pasal alien yang terlepas dari kargonya. Budak2 ni tgh sebok nak wat filem gunakan video doranglah. Tak sangka plak ter-rakam kemalangan keretapi tu dan secara tak sengaja ter-rekod gambar alien tu.So, dorang jadi suspen dan takut utk bagitaw orang lain psl benda ni. Alien ok. Tapi alien ni masuk la akal sikit, tak mcm cerita alien lain, hampeh. Alien dan budak-budak, same la or lebih kurang mcm E.T, just budak2 ni tak bela je alien tu. 



Ok, aku tak nak cerita panjang. Korang tgk la sendiri nnt bg yg belum tgk. Aku layan je cerita mcm, just cerita cinta je aku malas nak layan. So, rajin2lah mengkaji sesuatu yang baru dan selamat beramal. Enjoy semua dan good luck!



No comments:

Post a Comment